15 Mart 2009 Pazar

SİZDEN GELENLER

Siz de oyuncaklar örüyor musunuz ? Bizimle paylaşmak ister misiniz ?

Amigurumi oyuncaklar örüyorum ve oyuncak örmeyi seviyorum diyorsanız,ördüğünüz oyuncakların fotoğraflarını gönderin, "sizden gelenler" kategorisinde yayınlayalım. Özellikle bloğu-sitesi olmayan örgü oyuncak sevenlerin katılımını bekleriz.

Paylaşmak istediğiniz örgü oyuncakların fotoğraflarını kısa bir açıklama ve isminiz ile orguoyuncaklar@gmail.com adresine mail gönderebilirsiniz.
**************************************

Esma'nın ördüğü şirin tavuk ailesi; öyle şirinler ki, özellikle anne tavuğun gözlüklerine bayıldım.




**********************************************


İlkin Hanım'ın ördüğü, tavşan, maymun, winnie the pooh, köpekcik ve kurbağalar. Elinize sağlık İlkin Hanım, hepsi birbirinden şeker bu örgü oyuncakların. Çocuklar bayılır bu amigurumilere.







**************************************************


Bu cici kalemliği Yaprak Hanım örmüş. İçine yerleştirdiği salça kavanozu ile fonksiyonel bir kalemlik olmuş. Elinize sağlık Yaprak Hanım, kuzucuk çek şeker.





**********************************************************

Sevgili Şebnem'in ördüğü şirin amigurumi bebekler, Şebnem henüz 13 yaşında :) Eline sağlık Şebnem'cim. Bebeklerin çok sevimli olmuşlar.






*****************************************************************

Yasemin Hanım'ın ördüğü Bugs Bunny, tıpkı çizgi filmdeki gibi. Elinize sağlık Yasemin Hanım.




************************************************************************

Bu şirin ayıcıklar Beste Hanım'ın ördüğü oyuncaklar. Çok şekerler değil mi ?


Elinize sağlık Beste Hanım. Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler.

******************************************************

Sevgili Örgücü ninemizin ördüğü oyuncaklar, hepsi birbirinden güzeller.



Teşekkür ederiz örgücü nine.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

NE GÜZEL FİKİR HANGİSİNİ İSTERSEN ALABİLİRSİN BENDEN DE SEVGİLER

kedicibasi dedi ki...

ben de çok seviyorum oyuncak örmeyi:) sevgiler

SMİLENA dedi ki...

benim esin kaynağım sizsiniz.bu konuda çok başarılısınız.seve seve göndereceğim..
sevgilerle...

GeCe dedi ki...

böyle bir kategori açman iyi olmuş ellerine sağlık beste hanımın

Unknown dedi ki...

Beste hanimin ellerine saglik cok sirin olmuslar:).Simdi vakit bulamiyorum ama ilerde bende ormeyi dusunuyorum.

sevgilerimle

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çok iyi bir fikir. Amigurumi yapmaya ilk başladığımda ördüğüm oyuncakları birilerinin görmesi ve beğenmesi çok hoşuma gidiyordu. Bloğum olmadığı için paylamıyordum da. Süper olmuş yani. Aklına sağlık.

Adsız dedi ki...

Beste hanıma başarılar ve ellerine sağlık.

Sanada teşekkürler,iyi fikir ve paylaşım Betülcüm.

Adsız dedi ki...

Betul Hanima ve tum iyi dileklere ben ve oyuncak ayilarim cok tesekkur ederiz :) Herkese kolay gelsin, iyi haftalar,

Beste

Unknown dedi ki...

kimler yapmışsa ellerine sağlık,çok güzeller.

Adsız dedi ki...

buu güzel paylaşımınız için teşekkürler betülcüm çok ii akıl etmişsin sayfanı ilgiyle takip ediyorum

yaprak Engin dedi ki...

bu güzel paylaşım için teşekkürler bu arada şebneme şaştım kaldım maşallah bloğunuzu ilgiyle izliyorum

Hülya Konar dedi ki...

eklemeler olmuş...hepsi birbirinden güzel...

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok beğendim ve özendim. Arkadaşların ellerine sağlık.