1 Nisan 2009 Çarşamba

SİZDEN GELEN ÖRGÜ-AMİGURUMİ BEBEKLER

Ördüğüm çeşitli oyuncaklar arasında, en çok bebekler beğeni topladı. Gelen talepler doğrultusunda bebek yapımını detayları ile anlatmıştım.

Bu tarif üzerine Nurgül Hanım, Fatma Hanım, Gül Hanım, Şule Hanım, Hatice Hanım, Çiçek Hanım, Aslı Hanım, Şule Hanım, Nurgül Hanım, Pınar Hanım, Aylin Hanım, İlkin Hanım ve Neyran Hanım çok güzel bebekler örmüşler ve fotoğraflarını göndermişler. Ördükleri bebekleri görünce ve hazırladığım anlatım ile yaptıklarını okuyunca çok mutlu oldum. Fotoğraflarını gönderdikleri için kendilerine teşekkür ediyorum. Çok beğendim, çok tatlı, güzel kızlar olmuşlar.

Amigurumi şeker kızlar karşınızda efendim.





















22 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

birgün bende örücem...

bak görürsün:)

Betül dedi ki...

:D

sihirlirloklava dedi ki...

Betülcüm bencillik yapmayıp bizle paylaşman çok güzeldi...bu arada benden bir sürpriz gelecek ama 4-5 gün daha sürecek herhalde.başlamış bulundum ama uğraşırıyor biraz.tarif yine senden..onu burada da paylaşırım canım.sevgiler..

KelebekGibi dedi ki...

Cok güzel yapmis arkadaslar ellerine saglik, seninde anlatimin gercekten cok yardim edici tabiki, paylastigin icin sagol :)
Sevgiler

Mehtap dedi ki...

Evet anlatımınız süper.Yüreğinize,emeğinize sağlık.Ben sizin o postunuzdan önce örmüştüm ama hepsini parça parça(baş ayrı,kollar ayrı,gövde ayrı falan) muntazam olmadı.resmi koyduğum an bende yayınlayacağım.sırf kendimle dalga geçmek adına yapıyorum.Bir daha ki örmeyi vermiş olduğunuz modele göre çıkaracağım bakalım ansıl olur.Arkadaşlarımın da ellerine sağlık.çok şirin olmuş bebekler.Paylaşımınız için teşekkürler.sevgiler.

Norminha dedi ki...

Merhaba!

Bu harika bir bebek! Tebrikler! Hayran olduğum için diğerleri için Blog için güzel bir çalışma söz olacaktır.
Selamlar,

Norminha

GeCe dedi ki...

ellerine sağlık yapanların ancak ben korkuyorum birgün bunu herkes yapacak ve bu alanda satış yapanlar işsiz kalacak diye :))

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Yaa bende örmek istiyorum bu bebeklerden. Çok güzeller. Örenlerin ellerine, anlatıpta yönlendirenin emeğine sağlık.

Bilgi paylaşınca daha da güzelleşip çoğalıyor gerçekten.

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok tatlılar demek ki iyi bir öğretmensin :)

Marifetane hobi dedi ki...

Allah'ım;Acizlikten,Fakirlikden, Tembellikden,Cimrilikden,Kabir azabından, Hilekar dostdan,Ağlamayan gözden, Ürpermeyen kalpden SANA SIĞINIRIM.HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI GECELER BETÜL HANIM..BEBEKLERİ GÖRÜNCE BENDE DAYANAMAYIP KIZIMA YAPTIM YAKINDA YAYINLARIM SİZİNKİ KADAR GÜZEL OLMASADA FENA OLMADI SANIRIM.ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ YAPILIŞINI TEŞEKKÜRLER..

cicibici bişeyler dedi ki...

Hepsi de çok şirin olmuş,ellerine sağlık örenlerin!örgü oyuncaklar görünce çok mutlu oluyorum,bu aralar bende bir tane hazırlıyorum,biraz zorlandım söktüm söktüm tekrar ördüm:)hala bitiremedim.sevgiler.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Betül'cüm

Seni sitemde link verdim. Ziyaretini bekliyorum.

Sevgiler.

Dilek

aylin dedi ki...

selamün aleyküm hayırlı cumalar betül hanıma bende tekrar tesekkür etmek istiyorum gercekten bencillik yapmayıp paylaştıgı için diger arkadaslarında ellerine saglık...aylin

edaca dedi ki...

cok guzelller hepınızın ellerıne yureklerıne saglık

Adsız dedi ki...

bu tarifle bebek örülmez mi hiç:) bebeklerimin devamları geliyor.ördüğüm bebeği sitenize koyduğunuz için çok teşekkür ederim.bir de pantolonlu bebeğin bacakları için gövdeden mi devam ediliyor yoksa ayrı örülüp mü dikiliyor pek çıkaramadım.yardımcı olursanız çok sevinirim.
sevgiler İLKİN

Betül dedi ki...

İlkin Hanım,

Pantolonlu bebek aslında etekli olandan daha kolay, göğüsten bele kadar örüp, pantolonun ağ kısmında, bacak ayrımı için, ön ve arka ilmeği birleştiriyoruz. Sonrasında bacağın birini bitirip diğerine geçiyoruz. Bacakları gövde ile bir, ayrı değil. Biraz karışık mı anlattım bilmiyorum. Merakla bekliyorum yeni bebeğinizi, eminim bu bebek gibi diğeri de çok güzel olacaktır.:)

harosa dedi ki...

iyi akşamlar canım ziyarete geldim bebeklerde çok güzel olmuş doğrusu

Kul dedi ki...

Galiba yakında bu oyuncak örme kervanına bende katılacağım..(=

Nereye tıklasam hamarat bayanlarda göre göre..Hem bizim çocuklar da çok sever..

Elleriniz dert görmesin..

Nurgül dedi ki...

Örücem demiştim dimi :))

Çok teşekkürler Betül'cüm ayrıntılı bilgi için ;)

Asli dedi ki...

Hepsi çok güzel ama benim favorim Aylin Hanım'ın yapmış olduğu pembe bebek:D

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayyyy çok harikaa...
Aslı hanımla aylin hanıma bayıldım:)))
Kesinlikle harikasın canım:))

uzmanamator dedi ki...

ben de ördüm sizin tarifinizle eşimi yapmay açalıştım :) ilk bebek denemedi ve harika anlatmışsınız çok teşekkür ederim şimdi de kız bebek yapıyorum :)

http://uzmanamator.blogspot.com/2009/10/bitanemi-ordum-yani-sanrm.html