21 Mayıs 2009 Perşembe

Bebek önlüğü

feeding bib

feeding bib

Masa örtüsü filan dikmek kolay da, bebek önlüğü dikerken iyice belli olduğu dikiş mikiş bilmezliğim. Yaka oyuğunu ayarlarken zorlandım, durum ortada. Önlü arkalı iki ayrı kumaş arasına, adını bilmediğim, hani kumaş çantaların içine kalınlık vermesi için konan zımbırtıdan koydum, tam üç kat kumaş yani. Neyime gerekse bu kadar ayrıntı, düz havlu kumaştan tek kat dikmeliymişim denemelik, neyse...

Binbir kusurlu bebek önlüğü denemesi :)

5 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Zorlamış seni anlaşılan Betül'cüm.

Her ne kadar acemiyim, olmadı falan desen de 3 ay sonra bu işin kurdu olursun sen :)

Bence başarılı. Kenarları çevirmenin ne denli zor olduğunu bilirim. Eciş cücüş dikiş denemelerimden sonra anlıyorum seni. Ellerine sağlık.

edaca dedi ki...

:)) ıyı ogrenbacım benımkılerede dıkecennn :)) valla sahane olmus canımcım

Cocukla Cocuk dedi ki...

benim de niyetim var önlük dikmeye de,hatta dikmem gerek dikişte geldiğim aşamayı test etmemek için erteliyorum hep.
Ayrıca bence çok hoş olmuş haksızlık etme Betül.

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

NİNEM,NE ÜZÜYORSUN KENDİNİ BUNLARIN KALIPLARIFİLAN VARDIR,KALIPLA KES DİK.YİNE DE ÇOK GÜZEL OLMUŞELLERİNE SAĞLIK.

esra dedi ki...

BETÜLCÜĞÜM..BURADANDA TEŞEKKÜR EDERİM MELİKŞAH'A YAKIŞTI BU ÖNLÜK...ELLERİNE SAĞLIK...