7 Temmuz 2008 Pazartesi

AMİGURUMİ BİBLO




Merhaba,
Minicik bir bebek ördüm, aslında bebekten çok biblo demek daha doğru olur. Şu anda kitaplığımı süslüyor, o da, diğer ördüklerim gibi, küçük bir kız çocuğunu mutlu etmek için hediye edilecek.

Aslında yüz ifadesini farklı bir şekilde yapmıştım, mutluluktan gülümsemekten gözleri kısılmış çok sevimli bir kız olsun istemiştim. Ama sonra detaylarda bazı kusurlar fark ettim ve söktüm. Bu son halini yaptıktan sonra da söktüğüme pişman oldum, çünkü eski hali daha güzeldi, Yüz ifadelerini örme aşamasında, tamamlamadan, içini doldurmadan yaptığım için, tekrar düzeltme şansım olmadı. Olsun, bu da böyle olsun dedim.

Saç yapımı amigurumi yapımının belki de en zorlu kısmı, ben saç için, kahverengi ipi, çocuklarımın oyun kartlarından birine dolayıp, eşit biçimde keserek, baş kısmına japon yapıştırıcı ile yapıştırdım. Daha profesyonel amigurumi saç yapım dersi isterseniz, buradan bakabilirsiniz.

3 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

ayy kıyamam ben bu bebeğe.eski blogunda bir sürü övgü almıştı garibim ama taşınınca orada kaldı o güzel sözler:(
senin ördüğün bütün bebekler bütün oyuncaklar çok başarılı,hobi olarak başladın ama şuan hobi olarak örgü ören pekçok bayan arkadaş senin çalışmalarından ilham alıyordur eminim.artık seninki hobiyi geçti.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Betül'cüm ben de en çok saçlarına bayıldım.. Kurdelesi ve elbisesinin rengi de kesinlikle çok tatlı :) Ellerine sağlık, eminim hediyeyi alan minik kız da en az bu bebek kadar mutlu olacaktır..

Adsız dedi ki...

Hi, as you can see this is my first post here.
Hope to receive some assistance from you if I will have some quesitons.
Thanks and good luck everyone! ;)